» varför`?

idag är det en sån dag då jag blir så less på allting. jag skulle vilja ställa mig på hustaket & skrika idioter till alla som går förbi. jag skulle ha gjort det om det inte vore för att jag är så väluppfostrad..


vi åker till spanien på torsdag men stannar bara till söndag. nu visar det sig att vi ska åka på torsdag natt, och antagligen åker vi tillbaka på söndag morgon. vi kommer alltså resa mer än vad vi njuter. 2 dagar i solen, eller nej. nu är det så att det ska regna de dagarna vi är där.


varför jävlas gud med mig för? jag förstår inte. jag hade förväntat mig en blek rumpa, och bruna ben. lite blekt hår och allt sånt. jävla skit säger jag.


godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0