» aj aj aj

min helg har varit plågsam. okej, jag vet att gud jävlas med mig osv, men det här var jag inte förtjänt av. i torsdags åkte vi till spanien för att fira ett kalas över helgen.

utan att överdriva, det regnade konstant hela helgen. jag hade förväntat mig lite shorts, men tvingades använda samma jeans hela helgen & förkyld blev jag. enda solen vi fick syn på var när vi skulle åka hem med flyget, tack för det, bugar & bockar.

härligt med lite sol här hemma iaf. imon så ska jag sola.
& ikväll har jag dunkande magvärk och är het som solen.. får gå och öppna mitt fönster nu.


Kommentarer
Postat av: andrea

vilken otur att det regnade under er semester, i spanien?`! :(

2008-05-12 @ 13:14:27
URL: http://andreaclausen.blogg.se
Postat av: Tove

ajdå, men var det fint ändå och shoppade du något snyggt :)? det kan ju göra att det känns rätt okej endå hehe.

2008-05-12 @ 17:06:49
URL: http://busenkelt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0