Godnatt

image222Har precis varit hemma hos My, vi såg en läskig film. Fast egentligen så tyckte jag inte att den var läskig, jag satt mest och överanalyserade hela filmen och förstod massa ledtrådar som de andra missade eftersom de var så upptagna med att vara rädda.
 
Trots att det är fredag så måste jag lägga mig tidigt idag. Jag och my ska nämligen upp och träna imorgon klockan 10 på morgonen. Efter det så kommer jag troligen decka i min säng. Frågestunden får hålla på tills imorgon efter träningen, sov så gott allesammans.

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Duktigt av dig :)
Sov gott då du..

2008-03-08 @ 01:57:05
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Amour

Hej om du har några frågor som rör hudvård kan du fråga mig. Jag är hudterapeut. :) KRAM.

Fin blogg. :)

Postat av: Joppe

Jag försöker reda ut vår kära vän Hertiginnan Anne af Uppsala, kolla in det här och ta ställning!
http://joppelito.blogg.se/1204942604_teorier_rrande_hertig.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0