Dålig dag

Det blev visst inget bloggande igår, jag hade förresten en riktigt dålig dag igår. Det kändes som om allt och alla var emot mig men nu när jag vaknade så mådde jag i alla fall bra. Snart ska jag gå till skolan och få träffa min mysan, dumt av henne att vara borta tycker jag.

Egenetligen hade jag tänkt att jag skulle fotografera lite nu på morgonen men jag hade glömt att stänga av kameran så nu var batteriet dött. Jag får helt enkelt vänta tills jag kommer hem, om jag har tid. Måste plugga matte idag, som jag borde ha gjort för längesen men lat som jag är sparar jag det till sista dagen.

Nu måste jag skynda mig, så jag hinner stoppa i mig lite frukost också.

pusselipuss .



Kommentarer
Postat av: Lou

Vad använder du för typsnitt i bloggen, på rubriker och sånt? Det är så tråkigt att se designen fel. :P

2008-02-04 @ 10:53:20
URL: http://cigaro.blogg.se
Postat av: Marie

såna dagar e trista :( själv gör jag samma sak i matte att vänta till sista dagen

2008-02-04 @ 16:27:51
URL: http://mariekawaii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0