» mitt nya liv kan börja

idag är den en tisdag, 29/4-08 för att vara exakt. det är idag som jag ska bli snygg, jag ska träna 1h om dan, äta frukt/grönsaker ist för godis & ta hand om min hy.

riktigt peppad är jag till denna extreme makeover´n. har tränat i 30min nu & känner hur musklerna gror där inne, har fått i mig 1 liter vatten redan. kissar som en idiot. efter mitt nyttiga hemmapass så ska jag duscha, ha hemmaspa och äta fruktsallad.


livet erbjuder mkt idag för mig. tack gud för det och tack gud för att värmen har kommt. kan inte annat än att småle.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fortsätt så kommer bli så bra pepp pepp :D

2008-04-29 @ 20:52:17
URL: http://www.dust2dawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0