» lycka

image536 image536

jag får väl börja det här inlägget & berätta hur lycklig jag är. glad för ingenting. de senaste dagarna har jag fått mycket inspiration, jag vill ha mer, mer, mer. ska köpa en dös med tidningar och bara njuta av allt som blommar upp.

idag har jag hunnit träffa min baby girl ida. vi handlade ett lila linne med en rosett fram, från h&m. sen ville jag tömma min plånbok ytterligare så jag köpte även en lila volang kjol. är galet nöjd med påsen som ligger bland alla andra påsar på mitt golv.


ikväll eller nu, hade jag tänkt bädda sängen med nytvättade lakan och påslakan. drunkna in i mitt duntäcke och titta på flera avsnitt på rad, med fråga olle. martin björk är mig då en het man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0