» orättvist av spotlife

godmorgon får jag väl ta & säga. fast jag inte går i skolan så är jag duktig på att gå upp i tid på morgonen får jag säga. men måste nämna en sak som gör mig lite irriterad.


i februari tror jag det var, så vann jag en tävling på spotlife. de skulle designa bloggar ut ca 30 stycken, så fick man reda på att det kunde dröja ett tag innan man fick använda sina designer eftersom de ville lämna ut alla 30 på en gång.

MEN ja, nu är det så att en bloggerska har fått din design. så har de skitit i mig, och de andra. dålig stil, men får hoppas att jag får ett svar så snabbt som möjligt innan jag dampar. man får iofs vara glad för hela grejen men man kan aldrig vara glas mot orättvisor. & detta är orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0