Skriver bara av mig lite..

Klockan är mycket men jag kan verkligen inte somna, jag tror att jag ska vara vaken hela natten idag. Har precis avslutat ett samtal med johannes, och någon "idiot" har viss fått det svårt med att tolka min ironi. Saken är den att jag är ironisk till 80% på msn, men vissa har som sagt problem med att tolka min ironi.. lite synd eftersom det kan bli en rad med missförstånd.


Men om någon "idiot" till person frågar en fråga som "så kan vi mysa(=sex)" helt allvarligt, jag kan inte vara seriös på en sådan dum fråga om jag möjligtvis inte är sur då. Men bortom det så brukar jag alltid säga "Jomen det är klart, när ses vi snygging?".

Som sagt jävligt synd att vissa är så otroligt tröga bakom pannbenet, det betyder med andra ord att jag får tänka på vem jag är ironisk med, jag kanske till och med borde heta "IRONI LIA" på msn. Blir mest sur och ledsen för att andra som inte är iblandade blir ledsna, den person som jag antagligen älskar mest av allt, som är min bästa vän på rikigt, jo han är just nu ledsen på grund av en viss idiot.

Ingen behöver bry sig om det är inlägget, jag kände att jag bara behövde skriva av mig lite grann, det känns mycket lättare då.

pusselipuss .


Kommentarer
Postat av: celine

suuuuper fin blogg ;)
natti natti , sov söt :)

tävling!!! voila! här har ni väskan!
Den som blir kommentar nr 1000 vinner en fin väska som kostar 490;-kr!!!!
Du kan ju väl chansa !
OBS!Det är bara lite kvar till 1000!!!
Fler kommentar ger fler chans:)
kram

2008-02-13 @ 01:18:48
URL: http://crazyfashion.blogg.se
Postat av: Anna

Du har så söt design på din blogg! :-)

2008-02-13 @ 01:20:39
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: MELIKA

Det är jobbigt med personer som inte fattar ironi. Jag är också rätt ironisk och har många killar på min msn som inte fattar sånt och tror jag är helt allvarlig när jag säger att visst kan vi träffas imorgon, och kanske bli ihop också. Hahah!

2008-02-13 @ 01:29:50
URL: http://MELIKAS.blogg.se
Postat av: E. Riley Page

det är inte alla som fattar tvärtom-språket. Förstod du?

2008-02-13 @ 01:48:53
URL: http://cyanatra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0