Semester

Klockan är 02:35 och jag ligger fortfarande i sängen med papper intryckt i näsan. Jag börjar få sår runt om näsan eftersom jag har snytit mig så mycket, väldigt jobbigt med jag överlever troligtvis. Idag har det inte hänt så mycket faktiskt, har ätit kinamat med familjen (riktigt gott)!

Har även hunnit med att peelat mitt ansikte med mina nya peelinghandskar med hjärtan på. Rätt så söta är dom, får hoppas att de gjorde susen också.

Sånt här gör mig glad, världens bästa morbror undrar om jag vill följa med honom till Spanien i 3 veckor med min moster & hennes man + kusinerna. Det hade varit riktigt mysigt, jag hoppas verkligen att jag får följa med nu för mamma också, har inte hunnit prata med henne om det ännu.

Jag antar att jag får försöka somna nu.. vet inte riktigt hur det ska gå med tanke på att jag knappt kan andas och speciellt inte när jag ligger ner. Men det ska bli skönt att sova ensam i sängen idag i alla fall, inget illat menat till gullungarna som har sovit här.


pusselipuss .



Kommentarer
Postat av: s.

ja det är ju att rekomendera :))

2008-02-18 @ 02:55:27
URL: http://ajslandic.blogg.se
Postat av: Hanky

Tack, det var vänligt! Din är dock än mer välgjord - kan jag väl tycka! :)

2008-02-18 @ 03:08:43
URL: http://hankyexposed.blogg.se
Postat av: hejhej

hur gör du om din blogg så där fint?:)

2008-02-21 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0